Swolkień był dotychczas szefem Decathlon Polska, właściciela sieci z artykułami turystyczno-sportowymi.
Thierry Garnier, prezes Kingfisher podkreślił, że dotychczasowe osiągnięcia Swolkienia są atutem w sytuacji, kiedy Castorama będzie dążyć do zwiększenia udziału w polskim rynku przez otwieranie nowych sklepów oraz rozwijanie modelu marketplace dla polskich klientów.
Swolkień powiedział, że Castorama Polska to „świetna firma z dumną historią i ogromnym potencjałem na przyszłość”.
- Nie mogę się doczekać, aby poprowadzić kolejny etap jej ekspansji – dodał.
Castorama uruchomiła swój pierwszy sklep w Polsce w 1997 roku. Obecnie prowadzi sprzedaż w 104 lokalizacjach, zatrudniając prawie 13 000 pracowników. Kingfisher sygnalizował niedawno, że chce w ciągu 5 najbliższych lat otworzyć 75 nowych sklepów.
