Szef marketingu Volkswagena odchodzi po roku pracy

ŁO, autonews.com
29-07-2014, 14:15

Topowy menedżer Volkswagena odchodzi z firmy z własnej woli. Na stanowisku szefa marketingu przepracował niespełna rok.

Simon Thomas, globalny dyrektor marketingu marki Volkswagen, odchodzi ze stanowiska po zaledwie około roku pracy, podaje Automotive News Europe. Thomasa zastąpi Xavier Chardon, odpowiedzialny za sprzedaż w Europie.  

Volkswagen Golf
Zobacz więcej

Volkswagen Golf

FOT. Bloomberg

Menedżer powiedział, że złożył rezygnację w czerwcu i zdecydował o odejściu z własnej woli. Nie podał powodów tej decyzji. 

Thomas był też szefem marketingu całej grupy Volkswagena. W przypadku tej posady tymczasowym dyrektorem będzie Christian Klingler, członek zarządu niemieckiego producenta samochodów.  

Brytyjczyk wcześniej pracował w japońskim koncernie Nissan. W 2011 r. zdecydował się przejść do Volkswagena, zaczynając pracę w niemieckim gigancie jako szef brytyjskiego oddziału. We wrześniu poprzedniego roku objął stanowisko dyrektora marketingu, a zastąpił Juergena Stackmanna, który został prezesem Seata.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: ŁO, autonews.com

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Motoryzacja / Szef marketingu Volkswagena odchodzi po roku pracy