Dostawca rozwiązań mobilnych dla branży targowej, firma Adfairs, dołączyła do Polskiej Izby Przemysłu Targowego. Jako nowy członek organizacji będzie promować mobilne kanały komunikacji pomiędzy organizatorami targów, wystawcami oraz zwiedzającymi.
— Dostrzeżono, jak duże możliwości dla tego sektora mogą przynieść rozwiązania mobilne. A aplikacja mobilna jest już często jedyną skutecznąformą podtrzymania relacji między stronami po wydarzeniu — zaznacza Maciej Moszoro, zarządzający Adfairs.
Takie rozwiązanie może też stanowić kanał informacyjny dla osób odwiedzających targi, w czasie trwania danego wydarzenia, kiedy goście mają ograniczony dostęp do informacji publikowanych na stronach internetowych.
Łatwiej do nich dotrzeć z poziomu smartfonów i innych urządzeń mobilnych. Adfairs dodatkowo pochwalił się nowym, pozyskanym w styczniu 2015 r. klientem — firma będzie współpracować z operatorem Stadionu Wrocław. Wcześniej wśród jej klientów byli już m.in.: EXPO Kraków oraz EXPO XXI Warszawa.