Targi na smartfonie

Anna BełcikAnna Bełcik
opublikowano: 2015-02-13 00:00

Krajowa branża targowa stawia na nowe technologie i systemy mobilne. W ich wdrożeniu pomoże firma Adfairs.

Dostawca rozwiązań mobilnych dla branży targowej, firma Adfairs, dołączyła do Polskiej Izby Przemysłu Targowego. Jako nowy członek organizacji będzie promować mobilne kanały komunikacji pomiędzy organizatorami targów, wystawcami oraz zwiedzającymi.

— Dostrzeżono, jak duże możliwości dla tego sektora mogą przynieść rozwiązania mobilne. A aplikacja mobilna jest już często jedyną skutecznąformą podtrzymania relacji między stronami po wydarzeniu — zaznacza Maciej Moszoro, zarządzający Adfairs.

Takie rozwiązanie może też stanowić kanał informacyjny dla osób odwiedzających targi, w czasie trwania danego wydarzenia, kiedy goście mają ograniczony dostęp do informacji publikowanych na stronach internetowych.

Łatwiej do nich dotrzeć z poziomu smartfonów i innych urządzeń mobilnych. Adfairs dodatkowo pochwalił się nowym, pozyskanym w styczniu 2015 r. klientem — firma będzie współpracować z operatorem Stadionu Wrocław. Wcześniej wśród jej klientów byli już m.in.: EXPO Kraków oraz EXPO XXI Warszawa.