TDJ wyłożyło 15 mln zł. Tylko zyskało

opublikowano: 29-01-2019, 22:00

Polsko-izraelski fundusz TDJ Pitango Ventures zainwestował w aplikację pozwalającą na sprzedaż spersonalizowanych mebli — startupowy projekt Tylko.

O koncepcie Tylko pisaliśmy już w 2015 r., wówczas podpinając materiał pod kategorię „Pomysł na biznes”. Koncept w międzyczasie intensywnie się rozwijał, a jego losom z zainteresowaniem przyglądali się inwestorzy. Kilka dni temu firma ogłosiła podpisanie umowy inwestycyjnej z jednym z nich. W Tylko 15 mln zł zainwestował TDJ Pitango Ventures, czyli fundusz venture capital z grupy TDJ, założony wspólnie z izraelskim Pitango Venture Capital. Start-up zapowiada rozwój produktu i ekspansję zagraniczną.

— Tylko niesie przełom na rynku, wartym obecnie już 330 mld USD rocznie. To unikalny produkt z wyjątkowym procesem sprzedaży, dostawy oraz niepowtarzalnym designem. Wkrótce ma szansę stać się jedną z czołowych marek e-commerce w swoim segmencie na świecie — napisał w komunikacie Wojciech Fedorowicz, partner zarządzający TDJ Pitango Ventures.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Anna Bełcik

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu