Techland wygasza działalność polskiego wydawnictwa

opublikowano: 28-02-2019, 09:01
aktualizacja: 28-02-2019, 14:07

Wygaszamy naszą działalność lokalną obejmującą pudełkową dystrybucję gier 3rd party w Polsce, poinformował Paweł Marchewka, prezes Techlandu.

Serwisy poświęcone grom wideo informowały w ostatnich dniach, że Techland zamierza zrezygnować z części działalności, co będzie skutkowało zwolnieniem kilkunastu pracowników do końca roku. Zapowiadano, że w czwartek oficjalne stanowisko ogłosi szef spółki, Paweł Marchewka.   

Paweł Marchewka, prezes i właściciel Techlandu
ARC

Zgodnie z zapowiedzią prezes Techlandu przestawił oświadczenie w sprawie działalności wydawniczej firmy.

- Po wielomiesięcznej analizie rynku rozpoczęliśmy proces wygaszania działalności polskiego wydawnictwa, który potrwa do końca roku 2019. Dotyczy to wyłącznie dystrybucji pudełkowych gier 3rd party na terytorium Polski. Od wielu lat lokalna dystrybucja pudełkowa nie stanowiła strategicznego obszaru działalności firmy, którym jest tworzenie najlepszych gier akcji AAA z otwartym światem - poinformował prezes Techlandu.

Marchewka zapewnił, że ogłoszone zmiany nie mają żadnego wpływu na globalne plany wydawnicze Techlanu oraz proces produkcji dwóch gier AAA, w tym Dying Light 2.

- Nasza firma konsekwentnie rozwija się tworząc kolejne fantastyczne gry. Sprzedaż Dying Light nie tylko nie słabnie, ale w ostatnim roku była wyższa niż w poprzednim. Dying Light dociera do kolejnych grup graczy, którzy zadowoleni polecają go innym. To wszystko nas bardzo cieszy i utwierdza w przekonaniu, że obraliśmy dobry kierunek - podkreślił prezes spółki.

Marchewka poinformował, że dołożył osobistych starań, aby zadbać o interesy i zawodową przyszłość pracowników, którzy kończą współpracę z Techlandem. Do końca roku spółka zwolni 13 osób. Techland zatrudnia obecnie ponad 400 osób a w aktywnej rekrutacji ma ponad 50. 

Newsletter ICT
Nowości z firm IT z naciskiem na spółki giełdowe: przetargi, informacje z rynku, newsy kadrowe i inne.
ZAPISZ MNIE
×
Newsletter ICT
autor: Grzegorz Suteniec
Wysyłany raz w tygodniu
Grzegorz Suteniec
Nowości z firm IT z naciskiem na spółki giełdowe: przetargi, informacje z rynku, newsy kadrowe i inne.
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Marek Druś, gamedaily.biz

Polecane