Czytasz dzięki

Telefoniczna obsługa klienta

Od 28 do 29 listopada można wziąć udział w szkoleniu dotyczącym telefonicznej obsługi klienta i telemarketingu. W programie m.in.: omówienie specyfiki sprzedaży przez telefon, komunikacja niewerbalna przez telefon, techniki aktywnego słuchania, wpływ na decyzje klienta, kategoryzacja klientów i ich specyficznych potrzeb. Spotkanie organizuje firma Homo Creatore. Szkolenie jest płatne.

Artykuł dostępny tylko dla naszych subskrybentów

Zyskaj wiedzę, oszczędź czas

Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie
PB online
Poznaj „PB”
79 zł  7,90 zł  / miesiąc

przez pierwsze 3 miesiące

Chcesz nas lepiej poznać?

Wypróbuj dostęp do pb.pl przez trzy miesiące w promocyjnej cenie!

Rabat 30%
„PB" NA 12 MIESIĘCY
663 zł

Skorzystaj z 30% rabatu

Zapłać raz i czytaj nasze treści bez ograniczeń przez cały rok.

Zaoszczędzisz 285 zł.