Telefoniczna obsługa klienta

Od 28 do 29 listopada można wziąć udział w szkoleniu dotyczącym telefonicznej obsługi klienta i telemarketingu. W programie m.in.: omówienie specyfiki sprzedaży przez telefon, komunikacja niewerbalna przez telefon, techniki aktywnego słuchania, wpływ na decyzje klienta, kategoryzacja klientów i ich specyficznych potrzeb. Spotkanie organizuje firma Homo Creatore. Szkolenie jest płatne.

book icon
Artykuł dostępny tylko dla naszych subskrybentów

Zyskaj wiedzę, oszczędź czas

Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie Subskrypcja PB
Premium Offer
Poznaj „PB”
79 zł 7,90 zł / miesiąc
przez pierwsze 3 miesiące
Chcesz nas lepiej poznać? Wypróbuj dostęp do pb.pl przez trzy miesiące w promocyjnej cenie!
WYBIERZ
Rabat 30%
Premium Offer
„PB" NA 12 MIESIĘCY
663 zł / rok
Skorzystaj z 30% rabatu
Zapłać raz i czytaj nasze treści bez ograniczeń przez cały rok. Zaoszczędzisz 285 zł.
WYBIERZ