TelForceOne kusi starszych klientów

KL
opublikowano: 30-03-2011, 00:00

MyPhone, zależny od TelForceOne, rozwija telefony dla seniorów.

MyPhone, zależny od TelForceOne, rozwija telefony dla seniorów.

Proste i tanie telefony komórkowe okazały się receptą, która wyciągnęła giełdową spółkę TelForceOne z kłopotów. W zeszłym roku liczba sprzedanych aparatów sięgnęła 200 tys. sztuk. Teraz zależny MyPhone wprowadza pilotaż nowego rozwiązania, które przygotował razem z firmą ubezpieczeniową Pol-Assistance (firma należąca do grupy Gras Savoye w Polsce). W pilotażu bierze udział także Play — jego karty SIM są sprzedawane w zestawie.

— Usługa infolinii będzie dostępna dla klientów, którzy kupą telefon od 1 kwietnia do 20 września 2011 r. Na razie zdecydowaliśmy się na pilotaż — mówi Radosław Trzeba, członek zarządu MyPhone.

Przedstawiciele MyPhone oceniają, że telefony tej marki mają już około 6 proc. tzw. open market, czyli sprzedaży poza sieciami operatorskimi. W Polsce spośród operatorów sprzedaje je tylko Play. Inaczej jest za granicą. Aparaty sprzedawane są w około 15 krajach, a eksport stanowi około 20 proc. sprzedaży. W tym roku sprzedaż za granicę ma być już większa od sprzedaży w Polsce.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: KL

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu