Giełdowe studio Ten Square Games szacuje skonsolidowane płatności od użytkowników w drugim kwartale na 155,1 mln zł. Dla porównania w pierwszym kwartale 2021 r. było to 169,6 mln zł, a w drugim kwartale 2020 r. 169,5 mln zł.
Prezes Ten Square Games Maciej Zużałek informuje, że przychody drugiego kwartału były zgodne z aktualnymi cyklami rozwojowymi flagowych tytułów i post-pandemiczną sytuacją na rynku. Jednocześnie wskazuje na dwa pocovidowe trendy, które wpływają na poziom przychodów spółki.
- Po pierwsze, wzrosły ceny pozyskania użytkowników i zgodnie z naszą strategią “smart growing” podjęliśmy decyzję o spowolnieniu tempa nakładów marketingowych. Ponadto, podobnie jak u wielu innych podmiotów z branży mobile, w rzeczywistości post-lockdown odnotowujemy naturalny, niższy poziom zaangażowania graczy – mówi Maciej Zużałek.
Za 19 proc. przychodów drugiego kwartału odpowiadała gra „Hunting Clash”. W pierwszym kwartale było to 16 proc. Flagowa gra „Fishing Clash” wygenerowała w drugim kwartale 115,8 mln zł, co stanowiło 75 proc. przychodów.
Ostateczną informację o przychodach ze sprzedaży spółka opublikuje w sprawozdaniu za pierwsze półrocze 2021, zapowiedzianym na 23 sierpnia.