W IV kwartale roku finansowego szacunkowa wartość miesięcznych powtarzalnych przychodów subskrypcyjnych (MRR - Monthly Recurring Revenue) grupy z abonamentów wszystkich produktów, na koniec marca 2025 r. wyniosła 7,12 mln USD oznacza to wzrost o 6,9 proc. w stosunku do stanu sprzed roku i wzrost o 0,3 proc. w stosunku do stanu na koniec 2024 r.
Podana wartość MRR uwzględnia stałe opłaty abonamentowe, natomiast nie obejmuje opłat za dodatkowe interakcje ChatBot, API as a Service czy inne.
Na koniec marca 2025 r. ARPL (średni miesięczny przychód przypadający na jedną licencję - tożsamy z wcześniej używanym terminem ARPU) produktu LiveChat wyniosło 181,9 USD wobec 178,6 USD na koniec grudnia 2024 roku i 160,1 USD przed rokiem.
ARPL produktu ChatBot wyniosło odpowiednio 147,3 USD wobec 144,3 USD na koniec grudnia 2024 r. i 134,5 USD przed rokiem.
ARPL produktu HelpDesk wyniosło odpowiednio 225,1 USD wobec 210,2 USD na koniec grudnia 2024 r. i 153,4 USD przed rokiem.
Na koniec IV kwartału roku finansowego liczba płacących klientów LiveChat wyniosła 34.085.
Na koniec grudnia liczba klientów ChatBot wyniosła 3.090, a liczba klientów HelpDesk na koniec okresu wyniosła 1.321.