To niepoważne

Bartłomiej Juszczyk, prezes Grupy Adweb
06-06-2008, 00:00

Internetowe serwisy na temat pracodawców przynoszą więcej szkody niż korzyści. Dlaczego pracownicy mieliby dobrowolnie wyrażać tam swoje pozytywne zdanie o pracodawcach? Robią to raczej osoby, które chcą byłej firmie dogryźć — najczęściej z przyczyn osobistych.

Na jednym z tych serwisów została wystawiona zła ocena firmie, w której wielu chciałoby pracować. Widać więc, że pracodawca może się bardzo starać, ale wystarczy, żeby ktoś źle o nim napisał i jego wizerunek zostaje nadszarpnięty.

Na szczęście, po pierwszym szaleństwie i aktywności pracowników na tych portalach zainteresowanie nimi znacznie, moim zdaniem, osłabło. Inna jest sprawa z forami dyskusyjnymi, gdzie ktoś pyta: co wiecie na temat firmy X, jak się tam pracuje itd.? Tam internauci są pytani, więc odpowiadają.

Bartłomiej Juszczyk

prezes Grupy Adweb

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Bartłomiej Juszczyk, prezes Grupy Adweb

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Kariera / To niepoważne