Totalna dominacja Skody

MIB, SAMAR
opublikowano: 16-02-2012, 00:00

RYNEK SAMOCHODÓW

W 2001 r. Skoda Octavia była samochodem najchętniej kupowanym przez firmy. Tak wynika z opracowania przygotowanego przez Instytut badań Rynku Motoryzacyjnego Samar na podstawie danych z Centralnej Ewidencji Pojazdów i Kierowców.

W 2011 r. do przedsiębiorstw trafiły 9374 egzemplarze tego modelu. Na drugim miejscu w zestawieniu uplasował się Ford z modelem Focus — w 2011 r. na firmy zarejestrowano 6952 takie samochody. Trzecie miejsce — 6501 — zajął Opel Astra. W zestawieniu dotyczącymnajpopularniejszych modeli wśród klientów indywidualnych złoto również należy do Skody Octavii (ponad 16 tys. aut). Drugim, najczęściej wybieranym przez Kowalskich modelem był Opel Astra (11,1 tys.), a trzecim Skoda Fabia (10,7 tys.). Skoda zwyciężyła również w rankingu najpopularniejszych marek 2011 r. (zarówno wśród firm, jak i klientów indywidualnych). Średnia ważona cena sprzedaży auta dla klienta indywidualnego wyniosła w 2011 roku 68 244 zł, natomiast dla firm 88 208 zł.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: MIB, SAMAR

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane