Koncerny motoryzacyjne nie mają łatwo, działając w branży mocno dotkniętej przez pandemię koronarirusa. Pojawiają się jednak również powody do radości.
Toyota pochwaliła się właśnie, że model RAV4 osiągnął sprzedaż na poziomie 10 mln. Japoński SUV potrzebował na to 26 lat, w trakcie których do klientów trafiło już pięć generacji auta. Analizując wyniki RAV4, można stwierdzić, że model wszystko co najlepsze ma jeszcze przed sobą. W 1994 r. Japończycy sprzedali zaledwie 53 tys. egzemplarzy, a w minionym roku dostarczyli ich blisko 966 tys. RAV4 był nie tylko najchętniej kupowanym SUV-em na świecie, ale zajął również czwarte miejsce w rankingu aut osobowych bez podziału na segmenty. W Polsce za nową RAV4 trzeba zapłacić co najmniej 100 tys. zł. Pod koniec ubiegłego roku Toyota zaprezentowała flagową wersję SUV-a z napędem hybrydowym typu plug-in.
© ℗Podpis: Łukasz Ostruszka