Toyota pochwaliła się właśnie, że model RAV4 osiągnął sprzedaż na poziomie 10 mln. Japoński SUV potrzebował na to 26 lat, w trakcie których do klientów trafiło już pięć generacji auta. Analizując wyniki RAV4, można stwierdzić, że model wszystko co najlepsze ma jeszcze przed sobą. W 1994 r. Japończycy sprzedali zaledwie 53 tys. egzemplarzy, a w minionym roku dostarczyli ich blisko 966 tys. RAV4 był nie tylko najchętniej kupowanym SUV-em na świecie, ale zajął również czwarte miejsce w rankingu aut osobowych bez podziału na segmenty. W Polsce za nową RAV4 trzeba zapłacić co najmniej 100 tys. zł. Pod koniec ubiegłego roku Toyota zaprezentowała flagową wersję SUV-a z napędem hybrydowym typu plug-in.
Toyota świętuje
opublikowano: 2020-04-13 22:00
Koncerny motoryzacyjne nie mają łatwo, działając w branży mocno dotkniętej przez pandemię koronarirusa. Pojawiają się jednak również powody do radości.