TP poprawi Błękitną Linię

ISB
10-05-2004, 00:00

Telekomunikacja Polska będzie musiała zmienić organizację telefonicznej obsługi klientów Błękitna Linia, ale nie zapłaci kary — taką opinię wydał UOKiK. Klienci skarżyli się, że nowy system uniemożliwia im korzystanie z usług spółki oraz dochodzenie praw, a także ogranicza dostęp do rzetelnej i pełnej informacji.

— Zgadzamy się z merytoryczną zawartością tej decyzji, choć może ona rodzić wątpliwości natury formalnoprawnej — twierdzi Barbara Górska, rzecznik spółki.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: ISB

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Inwestora / TP poprawi Błękitną Linię