TP SA: ADSL tanieje

Marcin Złoch
03-09-2003, 00:00

TP SA proponuje we wrześniu i październiku aktywację Neostrady za złotówkę oraz możliwość testowania usługi przez 30 dni.

Telekomunikacja Polska ma zamiar rozszerzyć grupę użytkowników szerokopasmowego dostępu do internetu w technologii ADSL — czyli Neostrady.

— W ciągu ostatnich 18 miesięcy zainwestowaliśmy 300 mln zł w rozwój Neostrady. Planujemy, że za 3 lata około 10 proc. naszych abonentów będzie korzystało z Neostrady – przekonuje Bertrand Le Guern, wiceprezes TP SA.

Oznacza to około miliona użytkowników usługi. Obecnie z Neostrady korzysta około 60 tys. klientów TP SA.

W promocji aktywacja usługi oraz abonament za pierwsze 30 dni korzystania z Neostrady wynoszą 1,07 zł z VAT. Nowością jest, że w trakcie 30-dniowego testu, lub po jego zakończeniu, nowy użytkownik Neostrady, ma możliwość rezygnacji z usługi bez ponoszenia dodatkowych opłat. Jeżeli użytkownik zdecyduje się dalej korzystać z Neostrady, oprócz złotówki zapłaci 199 zł z VAT za zestaw instalacyjny.

— Opłata abonamentowa będzie uzależniona od opcji, którą wybierze klient. Można wybrać pomiędzy 149 zł brutto przy umowie na 12 miesięcy i 199 zł z VAT przy umowie bezterminowej. Obniżka do 149 zł przy podpisaniu umowy na rok wchodzi na stałe do cennika – informuje Bertrand Le Guern.

Wiceprezes TP SA zapowiedział segmentowanie oferty poprzez wprowadzenie wariantów usługi różniących się prędkością przesyłu danych. Prowadzone są testy przepływności 640 kb/s. Na marzec 2004 r. zapowiedziana została zmiana dodawanych do Neostrady usług hostingowych. Wycinek miejsca na dysku ma być opcjonalnie wzbogacony m.in. o bazę danych.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Marcin Złoch

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Innowacji / Technologie / TP SA: ADSL tanieje