TP SA ma nowy sposób na Internet

Tomasz Siemieniec
07-02-2001, 00:00

TP SA ma nowy sposób na Internet

W wybranych rejonach Warszawy TP SA pilotażowo wprowadza nową usługę — Neostrada. Komercyjny debiut narodowego operatora planowany jest na połowę 2001 r.

Neostrada umożliwi za pośrednictwem zwykłego łącza, od pięciu do 40 razy szybsze połączenie z Internetem niż za pomocą tradycyjnego modemu. Oferta kierowana jest do odbiorców indywidualnych, których interesuje szybkość transmisji danych, oraz do małych i średnich firm.

Zaletą Neostrady, która bazuje na technologii ADSL, jest opcja usługi w zależności od prędkości dostępu.Usługa sprzedawana jest w czterech wariantach: 256 kb/s, 512 kb/s,1Mb/s, 2Mb/s. W zależności od wybranego wariantu klient otrzymuje również adres IP, domenę, konta mailowe oraz przestrzeń dyskową, którą może wykorzystywać do utrzymywania swojej strony WWW.

Istotne jest także, że Neostrada zapewnia połączenie z Internetem za stałą miesięczną opłatę i nie blokuje linii telefonicznej. Opłata za instalację wynosić będzie w zależności od prędkości od 100 do 700 zł brutto. Za miesięczny abonament trzeba będzie natomiast zapłacić od 300 zł brutto (256 kb/s) do 1500 zł brutto (2 MB/s). TS

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Tomasz Siemieniec

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Inwestora / TP SA ma nowy sposób na Internet