Ministerstwo Rozwoju Regionalnego przedstawi dzisiaj kolejną listę kluczowych wielkich projektów infrastrukturalnych, które dostaną dofinansowanie z funduszy Unii Europejskiej. Jak dowiedział się "PB" znajdzie się na niej szybka linia tramwajowa na warszawski Tarchomin. Kwota dofinansowania tej inwestycji z unijnego programu Infrastruktura i Środowisko wyniesie 279 mln zł. Całość inwestycji to 681 mln zł.
Planowany tramwaj ma łączyć Tarchomin z I linią metra (stacja Młociny). Studium Wykonalności dla obsługi komunikacją tramwajową osiedli tarchomińskich wykonała firma Faber Maunsell. Na jego podstawie Tramwaje Warszawskie przygotowały wniosek o dofinansowanie linii z funduszy UE. Dziś ten wniosek został wpisany na ministerialną listę, co gwarantuje powodzenie inwestycji.
To już ostatni tak duży projekt infrastrukturalny, który Warszawa zrealizuje w tej perspektywie finansowej, która kończy się w 2013 roku. Do tej pory miastu udało się zdobyć dofinansowanie m.in. na II linię metra, most Północny czy zakład utylizacji śmieci. Łączna wartość dofinansowania dla zaakceptowanych warszawskich projektów w I półroczu 2009 przekroczyła 6,68 mld zł.
Miłosz Marczuk

Ministerstwo Rozwoju Regionalnego przedstawi dzisiaj kolejną listę kluczowych wielkich projektów infrastrukturalnych, które dostaną dofinansowanie z funduszy Unii Europejskiej. Jak dowiedział się "PB" znajdzie się na niej szybka linia tramwajowa na warszawski Tarchomin. Kwota dofinansowania tej inwestycji z unijnego programu Infrastruktura i Środowisko wyniesie 279 mln zł. Całość inwestycji to 681 mln zł.
Planowany tramwaj ma łączyć Tarchomin z I linią metra (stacja Młociny). Studium Wykonalności dla obsługi komunikacją tramwajową osiedli tarchomińskich wykonała firma Faber Maunsell. Na jego podstawie Tramwaje Warszawskie przygotowały wniosek o dofinansowanie linii z funduszy UE. Dziś ten wniosek został wpisany na ministerialną listę, co gwarantuje powodzenie inwestycji.
To już ostatni tak duży projekt infrastrukturalny, który Warszawa zrealizuje w tej perspektywie finansowej, która kończy się w 2013 roku. Do tej pory miastu udało się zdobyć dofinansowanie m.in. na II linię metra, most Północny czy zakład utylizacji śmieci. Łączna wartość dofinansowania dla zaakceptowanych warszawskich projektów w I półroczu 2009 przekroczyła 6,68 mld zł.
Miłosz Marczuk
Ministerstwo Rozwoju Regionalnego przedstawi dzisiaj kolejną listę kluczowych wielkich projektów infrastrukturalnych, które dostaną dofinansowanie z funduszy Unii Europejskiej. Jak dowiedział się "PB" znajdzie się na niej szybka linia tramwajowa na warszawski Tarchomin. Kwota dofinansowania tej inwestycji z unijnego programu Infrastruktura i Środowisko wyniesie 279 mln zł. Całość inwestycji to 681 mln zł.
Planowany tramwaj ma łączyć Tarchomin z I linią metra (stacja Młociny). Studium Wykonalności dla obsługi komunikacją tramwajową osiedli tarchomińskich wykonała firma Faber Maunsell. Na jego podstawie Tramwaje Warszawskie przygotowały wniosek o dofinansowanie linii z funduszy UE. Dziś ten wniosek został wpisany na ministerialną listę, co gwarantuje powodzenie inwestycji.
To już ostatni tak duży projekt infrastrukturalny, który Warszawa zrealizuje w tej perspektywie finansowej, która kończy się w 2013 roku. Do tej pory miastu udało się zdobyć dofinansowanie m.in. na II linię metra, most Północny czy zakład utylizacji śmieci. Łączna wartość dofinansowania dla zaakceptowanych warszawskich projektów w I półroczu 2009 przekroczyła 6,68 mld zł.
Miłosz Marczuk
Ministerstwo Rozwoju Regionalnego przedstawi dzisiaj kolejną listę kluczowych wielkich projektów infrastrukturalnych, które dostaną dofinansowanie z funduszy Unii Europejskiej. Jak dowiedział się "PB" znajdzie się na niej szybka linia tramwajowa na warszawski Tarchomin. Kwota dofinansowania tej inwestycji z unijnego programu Infrastruktura i Środowisko wyniesie 279 mln zł. Całość inwestycji to 681 mln zł.
Planowany tramwaj ma łączyć Tarchomin z I linią metra (stacja Młociny). Studium Wykonalności dla obsługi komunikacją tramwajową osiedli tarchomińskich wykonała firma Faber Maunsell. Na jego podstawie Tramwaje Warszawskie przygotowały wniosek o dofinansowanie linii z funduszy UE. Dziś ten wniosek został wpisany na ministerialną listę, co gwarantuje powodzenie inwestycji.
To już ostatni tak duży projekt infrastrukturalny, który Warszawa zrealizuje w tej perspektywie finansowej, która kończy się w 2013 roku. Do tej pory miastu udało się zdobyć dofinansowanie m.in. na II linię metra, most Północny czy zakład utylizacji śmieci. Łączna wartość dofinansowania dla zaakceptowanych warszawskich projektów w I półroczu 2009 przekroczyła 6,68 mld zł.
Miłosz Marczuk
Ministerstwo Rozwoju Regionalnego przedstawi dzisiaj kolejną listę kluczowych wielkich projektów infrastrukturalnych, które dostaną dofinansowanie z funduszy Unii Europejskiej. Jak dowiedział się "PB" znajdzie się na niej szybka linia tramwajowa na warszawski Tarchomin. Kwota dofinansowania tej inwestycji z unijnego programu Infrastruktura i Środowisko wyniesie 279 mln zł. Całość inwestycji to 681 mln zł.
Planowany tramwaj ma łączyć Tarchomin z I linią metra (stacja Młociny). Studium Wykonalności dla obsługi komunikacją tramwajową osiedli tarchomińskich wykonała firma Faber Maunsell. Na jego podstawie Tramwaje Warszawskie przygotowały wniosek o dofinansowanie linii z funduszy UE. Dziś ten wniosek został wpisany na ministerialną listę, co gwarantuje powodzenie inwestycji.
To już ostatni tak duży projekt infrastrukturalny, który Warszawa zrealizuje w tej perspektywie finansowej, która kończy się w 2013 roku. Do tej pory miastu udało się zdobyć dofinansowanie m.in. na II linię metra, most Północny czy zakład utylizacji śmieci. Łączna wartość dofinansowania dla zaakceptowanych warszawskich projektów w I półroczu 2009 przekroczyła 6,68 mld zł.
Miłosz Marczuk