Tramwaj za pieniądze z Brukseli

opublikowano: 31-07-2009, 07:25

Tramwaj na Tarchomin to hit nowych projektów, za które zapłaci UE.

Ministerstwo Rozwoju Regionalnego przedstawi dzisiaj kolejną listę kluczowych wielkich projektów infrastrukturalnych, które dostaną dofinansowanie z funduszy Unii Europejskiej. Jak dowiedział się "PB" znajdzie się na niej szybka linia tramwajowa na warszawski Tarchomin. Kwota dofinansowania tej inwestycji z unijnego programu Infrastruktura i Środowisko wyniesie 279 mln zł. Całość inwestycji to 681 mln zł.

Planowany tramwaj ma łączyć Tarchomin z I linią metra (stacja Młociny). Studium Wykonalności dla obsługi komunikacją tramwajową osiedli tarchomińskich wykonała firma Faber Maunsell. Na jego podstawie Tramwaje Warszawskie przygotowały wniosek o dofinansowanie linii z funduszy UE. Dziś ten wniosek został wpisany na ministerialną listę, co gwarantuje powodzenie inwestycji.

To już ostatni tak duży projekt infrastrukturalny, który Warszawa zrealizuje w tej perspektywie finansowej, która kończy się w 2013 roku. Do tej pory miastu udało się zdobyć dofinansowanie m.in. na II linię metra, most Północny czy zakład utylizacji śmieci. Łączna wartość dofinansowania dla zaakceptowanych warszawskich projektów w I półroczu 2009 przekroczyła 6,68 mld zł.

Miłosz Marczuk

None
None

Ministerstwo Rozwoju Regionalnego przedstawi dzisiaj kolejną listę kluczowych wielkich projektów infrastrukturalnych, które dostaną dofinansowanie z funduszy Unii Europejskiej. Jak dowiedział się "PB" znajdzie się na niej szybka linia tramwajowa na warszawski Tarchomin. Kwota dofinansowania tej inwestycji z unijnego programu Infrastruktura i Środowisko wyniesie 279 mln zł. Całość inwestycji to 681 mln zł.

Planowany tramwaj ma łączyć Tarchomin z I linią metra (stacja Młociny). Studium Wykonalności dla obsługi komunikacją tramwajową osiedli tarchomińskich wykonała firma Faber Maunsell. Na jego podstawie Tramwaje Warszawskie przygotowały wniosek o dofinansowanie linii z funduszy UE. Dziś ten wniosek został wpisany na ministerialną listę, co gwarantuje powodzenie inwestycji.

To już ostatni tak duży projekt infrastrukturalny, który Warszawa zrealizuje w tej perspektywie finansowej, która kończy się w 2013 roku. Do tej pory miastu udało się zdobyć dofinansowanie m.in. na II linię metra, most Północny czy zakład utylizacji śmieci. Łączna wartość dofinansowania dla zaakceptowanych warszawskich projektów w I półroczu 2009 przekroczyła 6,68 mld zł.

Miłosz Marczuk

Ministerstwo Rozwoju Regionalnego przedstawi dzisiaj kolejną listę kluczowych wielkich projektów infrastrukturalnych, które dostaną dofinansowanie z funduszy Unii Europejskiej. Jak dowiedział się "PB" znajdzie się na niej szybka linia tramwajowa na warszawski Tarchomin. Kwota dofinansowania tej inwestycji z unijnego programu Infrastruktura i Środowisko wyniesie 279 mln zł. Całość inwestycji to 681 mln zł.

Planowany tramwaj ma łączyć Tarchomin z I linią metra (stacja Młociny). Studium Wykonalności dla obsługi komunikacją tramwajową osiedli tarchomińskich wykonała firma Faber Maunsell. Na jego podstawie Tramwaje Warszawskie przygotowały wniosek o dofinansowanie linii z funduszy UE. Dziś ten wniosek został wpisany na ministerialną listę, co gwarantuje powodzenie inwestycji.

To już ostatni tak duży projekt infrastrukturalny, który Warszawa zrealizuje w tej perspektywie finansowej, która kończy się w 2013 roku. Do tej pory miastu udało się zdobyć dofinansowanie m.in. na II linię metra, most Północny czy zakład utylizacji śmieci. Łączna wartość dofinansowania dla zaakceptowanych warszawskich projektów w I półroczu 2009 przekroczyła 6,68 mld zł.

Miłosz Marczuk

Ministerstwo Rozwoju Regionalnego przedstawi dzisiaj kolejną listę kluczowych wielkich projektów infrastrukturalnych, które dostaną dofinansowanie z funduszy Unii Europejskiej. Jak dowiedział się "PB" znajdzie się na niej szybka linia tramwajowa na warszawski Tarchomin. Kwota dofinansowania tej inwestycji z unijnego programu Infrastruktura i Środowisko wyniesie 279 mln zł. Całość inwestycji to 681 mln zł.

Planowany tramwaj ma łączyć Tarchomin z I linią metra (stacja Młociny). Studium Wykonalności dla obsługi komunikacją tramwajową osiedli tarchomińskich wykonała firma Faber Maunsell. Na jego podstawie Tramwaje Warszawskie przygotowały wniosek o dofinansowanie linii z funduszy UE. Dziś ten wniosek został wpisany na ministerialną listę, co gwarantuje powodzenie inwestycji.

To już ostatni tak duży projekt infrastrukturalny, który Warszawa zrealizuje w tej perspektywie finansowej, która kończy się w 2013 roku. Do tej pory miastu udało się zdobyć dofinansowanie m.in. na II linię metra, most Północny czy zakład utylizacji śmieci. Łączna wartość dofinansowania dla zaakceptowanych warszawskich projektów w I półroczu 2009 przekroczyła 6,68 mld zł.

Miłosz Marczuk

Ministerstwo Rozwoju Regionalnego przedstawi dzisiaj kolejną listę kluczowych wielkich projektów infrastrukturalnych, które dostaną dofinansowanie z funduszy Unii Europejskiej. Jak dowiedział się "PB" znajdzie się na niej szybka linia tramwajowa na warszawski Tarchomin. Kwota dofinansowania tej inwestycji z unijnego programu Infrastruktura i Środowisko wyniesie 279 mln zł. Całość inwestycji to 681 mln zł.

Planowany tramwaj ma łączyć Tarchomin z I linią metra (stacja Młociny). Studium Wykonalności dla obsługi komunikacją tramwajową osiedli tarchomińskich wykonała firma Faber Maunsell. Na jego podstawie Tramwaje Warszawskie przygotowały wniosek o dofinansowanie linii z funduszy UE. Dziś ten wniosek został wpisany na ministerialną listę, co gwarantuje powodzenie inwestycji.

Opowieści z arkusza zleceń
Newsletter autorski Kamila Kosińskiego
ZAPISZ MNIE
×
Opowieści z arkusza zleceń
autor: Kamil Kosiński
Wysyłany raz w miesiącu
Kamil Kosiński
Newsletter z autorskim podsumowaniem najciekawszych informacji z warszawskiej giełdy.
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.

To już ostatni tak duży projekt infrastrukturalny, który Warszawa zrealizuje w tej perspektywie finansowej, która kończy się w 2013 roku. Do tej pory miastu udało się zdobyć dofinansowanie m.in. na II linię metra, most Północny czy zakład utylizacji śmieci. Łączna wartość dofinansowania dla zaakceptowanych warszawskich projektów w I półroczu 2009 przekroczyła 6,68 mld zł.

Miłosz Marczuk

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Polecane