Trendy globalne

Katarzyna Przewuska, dyrektor zarządzający Euro RSCG Sensors
19-05-2008, 00:00

Na świecie zmienia się sposób komunikacji. Walory produktu są dla konsumenta równie istotne jak marka producenta. Badania Euro RSCG 2007 Future of the Corporate Brand pokazują, że dla 80 proc. konsumentów na Zachodzie celem firmy powinno być coś więcej niż tylko zysk. Oczekują m.in. zaangażowania społecznego, a wśród dobrych praktyk najczęściej wskazują współpracę firm z rządami i promocję idei tzw. fair trade.

Konsumenci potrafią weryfikować spójność wartości i kulturę pracy w korporacji z jej produktami. Stają się „policjantami” dobrych zachowań, co wymusza na fir-mach uczciwą i rzetelną komunikację zewnętrzną.

Zachodni przedsiębiorcy coraz chętniej komunikują się bezpośrednio z konsumentami poprzez internet (np. blogi). Starają się łączyć media tradycyjne i interaktywne. Przyszłość spójnej, zintegrowanej komunikacji należy do dużych, świadczących kompleksową obsługę agencji.

Katarzyna Przewuska

dyrektor zarządzający Euro RSCG Sensors

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Katarzyna Przewuska, dyrektor zarządzający Euro RSCG Sensors

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Kariera / / Trendy globalne