Trendy na rynku wód i napojów

FABRIZIO GAVELLI prezes firmy Żywiec Zdrój SA
opublikowano: 14-07-2016, 22:00

Komentarz prezesa Żywiec Zdrój

Perspektywy dla rynku wód butelkowanych są bardzo dobre. Spożycie wody butelkowanej rośnie z roku na rok. Ciepły początek 2016 r. przełożył się na 6,8-procentowy wzrost wolumenu sprzedaży w ostatnich sześciu miesiącach

Dobra koniunktura zachęca do dalszych inwestycji i tworzenia nowych linii produktów oraz szeroko zakrojonych działań promocyjnych. Czerpiąc z natury, zachęcamy Polaków, by pili zdrowiej. Ta filozofia przyświeca wszystkim naszym działaniom. Dlatego pracujemy nad programami edukacyjnymi, których celem jest uwrażliwienie na potrzeby natury oraz troska o zdrowe nawodnienie, ale też nad ofertą spełniającą oczekiwania poszczególnych grup konsumentów i dostępnością produktów.

Przykładem takich długofalowych działań jest program „Mamo tato, wolę wodę”, dzięki któremu ponad milion przedszkolaków odkryło fascynujący świat wody, gdyż firma stawia na edukację przez zabawę i doświadczenie.

Oferta produktów firmy Żywiec Zdrój S.A. jest dostosowana do różnych grup konsumentów i okazji konsumpcji. Monitorujemy rynek i zauważamy rosnące spożycie wody butelkowanej. Żywiec Zdrój pracuje nie tylko nad nowymi produktami, ale również nad innowacyjnymi opakowaniami. Przykładem są wprowadzone wiosną tego roku butelki z etykietami, na których widnieją bohaterowie filmu „Angry Birds”. Celem nietypowego opakowania jest wspieranie rodziców w kształtowaniu prawidłowych nawyków żywieniowych wśród dzieci. Świetnie przyjęte przez konsumentów produkty z linii Angry Birds doskonale sprawdzają się m.in. w strefie zakupów impulsowych. Firmie udało się też zapewnić ich dostępność w nowych kanałach dystrybucji. Żywiec Zdrój proponuje najmłodszym trzy rodzaje opakowań stworzonych specjalnie dla nich, łącząc najwyższej jakości produkt, czyli krystalicznie czystą wodę z atrakcyjną dla dzieci formą, kojarzącą się z najważniejszym elementem dzieciństwa, czyli zabawą. Jakość wody Żywiec Zdrój potwierdzają certyfikaty Instytutu Matki i Dziecka oraz Centrum Zdrowia Dziecka.

Innowacje adresowane do dzieci to nasza szczególna pasja. Zdajemy sobie sprawę, że wcześnie ukształtowane zdrowe nawyki będą miały w przyszłości bardzo korzystny wpływ na zdrowie całych pokoleń.

Żywiec Zdrój SA jest również liderem w segmencie tzw. wód smakowych. Niedawno firma wprowadziła na rynek aqua drinki — produkty, które są połączeniem najwyższej jakości, krystalicznie czystej wody naturalnego pochodzenia oraz soku owocowego. Te lekkie napoje są świetnym rozwiązaniem dla tych konsumentów, którzy nie przepadają za smakiem czystej wody, sięgają po napoje i nie są w stanie zmienić swoich nawyków z dnia na dzień, a jednocześnie poszukują bardziej naturalnych rozwiązań.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: FABRIZIO GAVELLI prezes firmy Żywiec Zdrój SA

Polecane