Perspektywy dla rynku wód butelkowanych są bardzo dobre. Spożycie
wody butelkowanej rośnie z roku na rok. Ciepły początek 2016 r.
przełożył się na 6,8-procentowy wzrost wolumenu sprzedaży w ostatnich
sześciu miesiącach
Dobra koniunktura zachęca do dalszych inwestycji i tworzenia nowych
linii produktów oraz szeroko zakrojonych działań promocyjnych. Czerpiąc
z natury, zachęcamy Polaków, by pili zdrowiej. Ta filozofia przyświeca
wszystkim naszym działaniom. Dlatego pracujemy nad programami
edukacyjnymi, których celem jest uwrażliwienie na potrzeby natury oraz
troska o zdrowe nawodnienie, ale też nad ofertą spełniającą oczekiwania
poszczególnych grup konsumentów i dostępnością produktów.
Przykładem takich długofalowych działań jest program „Mamo tato, wolę
wodę”, dzięki któremu ponad milion przedszkolaków odkryło fascynujący
świat wody, gdyż firma stawia na edukację przez zabawę i doświadczenie.
Oferta produktów firmy Żywiec Zdrój S.A. jest dostosowana do różnych
grup konsumentów i okazji konsumpcji. Monitorujemy rynek i zauważamy
rosnące spożycie wody butelkowanej. Żywiec Zdrój pracuje nie tylko nad
nowymi produktami, ale również nad innowacyjnymi opakowaniami.
Przykładem są wprowadzone wiosną tego roku butelki z etykietami, na
których widnieją bohaterowie filmu „Angry Birds”. Celem nietypowego
opakowania jest wspieranie rodziców w kształtowaniu prawidłowych nawyków
żywieniowych wśród dzieci. Świetnie przyjęte przez konsumentów produkty
z linii Angry Birds doskonale sprawdzają się m.in. w strefie zakupów
impulsowych. Firmie udało się też zapewnić ich dostępność w nowych
kanałach dystrybucji. Żywiec Zdrój proponuje najmłodszym trzy rodzaje
opakowań stworzonych specjalnie dla nich, łącząc najwyższej jakości
produkt, czyli krystalicznie czystą wodę z atrakcyjną dla dzieci formą,
kojarzącą się z najważniejszym elementem dzieciństwa, czyli zabawą.
Jakość wody Żywiec Zdrój potwierdzają certyfikaty Instytutu Matki i
Dziecka oraz Centrum Zdrowia Dziecka.
Innowacje adresowane do dzieci to nasza szczególna pasja. Zdajemy sobie
sprawę, że wcześnie ukształtowane zdrowe nawyki będą miały w przyszłości
bardzo korzystny wpływ na zdrowie całych pokoleń.
Żywiec Zdrój SA jest również liderem w segmencie tzw. wód smakowych.
Niedawno firma wprowadziła na rynek aqua drinki — produkty, które są
połączeniem najwyższej jakości, krystalicznie czystej wody naturalnego
pochodzenia oraz soku owocowego. Te lekkie napoje są świetnym
rozwiązaniem dla tych konsumentów, którzy nie przepadają za smakiem
czystej wody, sięgają po napoje i nie są w stanie zmienić swoich nawyków
z dnia na dzień, a jednocześnie poszukują bardziej naturalnych rozwiązań.
© ℗
Podpis: FABRIZIO GAVELLI prezes firmy Żywiec Zdrój SA