Turbodoładowanie UPC

MATERIAŁ PARTNERA
opublikowano: 18-02-2013, 10:02

UPC celuje w segment SOHO. Zaczyna od 180 Mb/s prędkości dla biznesu.

Firma wprowadziła właśnie nowe usługi i promocje dopasowane do potrzeb segmentu SOHO (small office\home office, małe przedsiębiorstwa). Oprócz zwiększenia prędkości przesyłu danych, obecnie najwyższej na rynku, UPC w swoich nowych pakietach oferuje kilka dodatkowych rozwiązań.

Klient, który zdecyduje się na pakiet trzech produktów (internet, telewizja cyfrowa, telefon) otrzyma bezpłatnie bezprzewodowy dostęp do internetu, oraz licencję na oprogramowanie biurowe online. Chodzi o hostowany w chmurze Microsoft Office 365. Przy zakupie którejś z kombinacji dwóch usług (internet i telewizja, lub Internet i telefon) otrzymamy wirtualny dysk zewnętrzny oraz pakiet bezpieczeństwa, zabezpieczający komputer przez wirusami i innymi niepożądanymi programami.

W UPC Biznes dostępnych jest pięć prędkości internetu: 40 Mb/s, 60 Mb/s, 80Mb/s i 150 Mb/s oraz – najwyższa na rynku usług dla biznesu – 180 Mb/s przez całą dobę. Tak duża przepustowość zapewnia nie tylko sprawną, interaktywną i multimedialną komunikację w firmie, ale oznacza również swobodę w korzystaniu z wielu sieciowych aplikacji na kilku urządzeniach jednocześnie.

 

”Od kilku lat dokładamy starań, by dostarczać przedsiębiorcom produkty maksymalnie wspierające ich działalność biznesową. W konsekwencji zaproponowaliśmy im właśnie nowy, szeroki wachlarz prędkości internetowych oraz pakietów usług, a także możliwość wzbogacenia każdego z nich o atrakcyjne cenowo opcje dodatkowe. Ta dopasowana do indywidualnych preferencji klientów oferta, ma nie tylko ułatwić prowadzenie biznesu, ale także przyczyniać się do budowania jego przewagi konkurencyjnej.” – powiedziała Agnieszka Zawistowska, Dyrektor Usług dla Biznesu, UPC Polska.

 

Wszystkie internetowe prędkości można zakupić w 8 promocyjnych pakietach wraz z telewizją cyfrową i (lub) telefonem. W przypadku tej ostatniej usługi, pakiet zapewnia standardowo 2 linie telefoniczne w cenie jednego abonamentu, wraz z nielimitowanymi, bezpłatnymi połączeniami do innych abonentów UPC. Jeśli klient przeniesie numer do UPC, to przez pierwsze trzy miesiące abonament telefoniczny będzie kosztował symboliczną złotówkę. Jeżeli żaden z przewidzianych pakietów standardowych nie spełnia wymogów konkretnej firmy, operator oferuje opcje dodatkowe: i tak za 20 złotych może zwiększyć prędkość internetu, a za 30 mieć więcej minut w abonamencie. Inną opcją dodatkową jest tzw. Pakiet Pub&Lobby. Propozycja ta obejmuje 43 kanały do publicznej emisji w restauracjach hotelowych, lobby i recepcjach w cenie 40 zł  lub Pakiet Max Extra HD (151 kanałów w tym 28 HD) w cenie 20 zł.

 

W nowej odsłonie, UPC Biznes kusi upustami oraz obietnicą profesjonalnej i dedykowanej obsługi. Oprócz stabilnego, bardzo szybkiego, szerokopasmowego internetu, klienci biznesowi mogą liczyć na pakiety minut na krajowe oraz zagraniczne połączenia stacjonarne i komórkowe. Oferta zagraniczna dotyczy 44 państw. M.in. Stanów Zjednoczonych, Chin i Tajlandii. Dostępna jest także taryfa Multilinia, dzięki której wszystkie linie telefoniczne w firmie mogą wykorzystywać minuty ze wspólnego pakietu minut. Usługodawca zapewnia, że wszystkie jego ceny i proponowane warunki współpracy podlegają negocjacji w przypadku firm o niestandardowych potrzebach.


Więcej o usłudze dowiesz się na biznes.upc.pl

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: MATERIAŁ PARTNERA

Polecane