Uczynić klienta zadowolonym

Empiria zachęca do udziału w płatnym szkoleniu „Profesjonalna obsługa klienta a wizerunek firmy”. Trening poświęcony sposobom kształtowania pozytywnego wizerunku przez komunikację odbędzie się w dwóch terminach — 1 i 2 oraz 8 i 9 kwietnia w Warszawie.

book icon
Artykuł dostępny tylko dla naszych subskrybentów

Zyskaj wiedzę, oszczędź czas

Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie Subskrypcja PB
Premium Offer
Poznaj „PB”
79 zł 1 zł za pierwszy miesiąc
potem 79 zł
Zrób sobie prezent z okazji 25. urodzin „PB”! Czytaj najlepsze treści biznesowe w Polsce w promocyjnej cenie
WYBIERZ
Rabat 30%
Basic Offer
„PB" NA 12 MIESIĘCY
663 zł / rok
Skorzystaj z 30% rabatu
Zapłać raz i czytaj nasze treści bez ograniczeń przez cały rok. Zaoszczędzisz 285 zł.
WYBIERZ