Udana premiera gry Drago Entertainment

Kamil ZatońskiKamil Zatoński
opublikowano: 2021-09-16 07:27

Drago Entertainment poinformowało, że sprzedaż gry “Gas Station Simulator” na platformie Steam pokryła już koszty produkcji.

Do pokrycia kosztów produkcji (wyniosły około 450 tys. zł) i prowizji platformy potrzebne było 1,5 h od premiery.

Tytuł znalazł się się na pierwszej pozycji Steam Global Top Sellers (obecnie siódma), a także na pierwszym miejscu w zestawieniu New and Trending. Dodany został również na główną stronę Steam w kategorii Featured & Recommended.

- Wczorajszy dzień przekroczył nasze oczekiwania. Nasz autorski tytuł w ciągu niespełna dziesięciu minut od premiery znalazł się na wysokiej czwartej pozycji na Global Top Sellers, następnie plasując się na pierwszym miejscu zestawienia, wyprzedzając wiele znanych i wysokobudżetowych projektów – mówi Joanna Tynor, prezes Drago Entertainment.

Tzw. peak graczy sięgnął 5,6 tys. Cena jednostkowa gry to 64,79 zł (uwzględnia 10 proc. rabatu).

Szczegółowe dane mają zostać podane po trzech dobach od premiery.

Gra, której wydawcą jest giełdowe Movie Games, a w której gracz wciela się w rolę właściciela porzuconej stacji paliw, którą ma przywrócić do strej chwały, zebrała na razie bardzo dobre recenzje: ze 180, które się pojawiły, 90 proc. jest pozytywnych.