Udany debiut Evoque

MIB
26-01-2012, 00:00

AUTA OSOBOWE

JLR Polska, generalny importer samochodów Jaguar i Land Rover na Polskę, odnotował w 2011 r. znaczący, jak na segment rynku, na którym działa, wzrost sprzedaży.

W przypadku marki Jaguar wzrost wyniósł 9,5 proc., natomiast sprzedaż samochodów Land Rover była o 9,7 proc. wyższa niż w poprzednim roku. Wśród land roverów największą popularnością cieszył się model Land Rover Freelander 2.

W 2011 r. firma sprzedała w Polsce 215 takich samochodów. Nowy Range Rover Evoque, wprowadzony do sprzedaży w połowie roku, znalazł w Polsce 171 nabywców. Natomiast nowy Jaguar XJ — flagowa limuzyna marki, wprowadzona do sprzedaży w 2010 r. — znalazła 42 nabywców.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: MIB

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Transport i logistyka / Udany debiut Evoque