Udany debiut Graphic na NewConnect

18-11-2011, 11:49

Kurs akcji agencji reklamowej Graphic wzrósł na otwarciu w pierwszym dniu notowań na rynku NewConnect o 48,83 proc., do 8,29 zł.

Do obrotu na rynku NewConnect trafiło 409.100 akcji serii B oraz 179.427 akcji serii C spółki.

Graphic przeprowadził emisję prywatną akcji o wartości 1 mln zł. Pozyskane środki spółka chciała przeznaczyć na zakup nowoczesnych urządzeń oraz na modernizację istniejących maszyn.

Graphic zajmuje się reklamą zewnętrzną, systemami identyfikacji wizualnej, promocją marki i wizerunku. Na strukturę przychodów spółki składają się: druki wielkoformatowe i ich pochodne, sprzedaż materiałów do druku, konstrukcje stalowe, reklamy zewnętrzne oraz ich montaże, systemy identyfikacji wizualnej.

Graphic ma ponad 3,5 tys. klientów, zarówno wśród dużych podmiotów gospodarczych (galerie handlowe, banki), jak i drobnych odbiorców (restauracje, piekarnie).

W 2010 r. spółka osiągnęła przychody w wysokości 3,82 mln zł oraz zysk netto na poziomie 1 mln zł.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Inwestora / New Connect / Udany debiut Graphic na NewConnect