UE walczy z paleniem

MAZ
opublikowano: 04-08-2008, 00:00

Unia Europejska szuka agencji, która w 2009 r. przeprowadziłaby antynikotynową kampanię reklamową we wszystkich krajach członkowskich.

Unia Europejska szuka agencji, która w 2009 r. przeprowadziłaby antynikotynową kampanię reklamową we wszystkich krajach członkowskich.

Agencje, które zechcą wziąć udział w konkursie, są zobligowane do przygotowania własnych propozycji — odpowiedzi na trzy briefy: pierwszy ma zniechęcać młodych ludzi do zaczynania palenia, drugi — nakłaniać młodych palaczy do rzucenia nałogu, a trzeci — uświadamiać zagrożenia wynikające z tzw. palenia pasywnego, dotyczącego osób przebywających w towarzystwie palaczy.

Każdy brief konkursowy obejmuje odrębną kampanię telewizyjną, multimedialną oraz związane z nimi działania PR i jest skierowany do dwóch grup ludzi: w wieku 15-24 lata oraz 24-35 lat. Zainteresowane agencje mogą zgłaszać projekty do 20 sierpnia, a ostateczna decyzja zapadnie przed końcem 2008 r. Szczegóły na stronie: www.europa.eu/index_pl.

Podobna kampania pod hasłem „Help: For a Life Without Tobacco” odbyła się w 25 państwach członkowskich Unii Europejskiej w 2005 r. Wówczas zrealizowała ją paryska agencja Ligaris przy wsparciu domu mediowego Carat.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: MAZ

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu