Unicolor rozbuduje fabrykę
Unicolor, warszawski producent kosmetyki kolorowej, do końca roku zamierza rozbudować park maszynowy o nowoczesne urządzenia do automatycznego napełniania. Łączne nakłady inwestycyjne Unicoloru wyniosą blisko trzy miliony złotych, z czego ponad dwa miliony złotych spółka zamierza wydać na reklamę i promocję.
W ciągu pięciu lat firma chce zbudować nowoczesny zakład, który umożliwi zwiększenie produkcji i asortymentu kosmetyków.
Zatrudniająca 72 osoby spółka do niedawna znaczącą część swojej produkcji eksportowała, szczególnie na Wschód. Obecnie eksport nie przekracza 16 procent. W wyniku załamania się rynków wschodnich, spółka skoncentrowała się na krajowych odbiorcach.
— Nie zrezygnowaliśmy z rynku rosyjskiego — twierdzi Barbara Grzymała, prezes i współwłaściciel Unicoloru.
Z badań marketingowych przeprowadzonych przez MEMRB wynika, że w 1998 r. wartościowy udział Unicoloru w rynku kosmetyki kolorowej wyniósł ponad dwa procent.
— Zakładamy, że w 2000 roku osiągniemy czteroprocentowy udział w rynku kosmetyków kolorowych — ocenia Barbara Grzymała.