Urząd frontem do petenta

MK
opublikowano: 06-06-2012, 00:00

SOFRECOM POLSKA

Rejestracja auta, otwarcie działalności gospodarczej czy opracowanie drzewa genealogicznego rodziny powinno stać się prostsze. A to dzięki rządowemu programowi „Klient w centrum uwagi administracji”, w ramach którego Sofrecom Polska opracował zbiór dobrych praktyk na podstawie działań urzędów. Eksperci firmy przeprowadzili 7,2 tys. godzin warsztatów i konsultacji. Powstały m.in. opisy grup klientów dla 27 typów urzędów na podstawie 100 kart klienta, 100 kart odbiorcy biernego i około 70 ankiet statystycznych. W programie uczestniczyły instytucje wytypowane przez kancelarię premiera, m.in. urzędy skarbowe, celne i wojewódzkie, inspektoraty weterynarii i policja. Ale jednostki administracji, które nie wzięły w nim udziału, też będą korzystały z efektów pracy Sofrecomu.

100

W tylu urzędach ma się poprawić jakość obsługi klientów dzięki pracy Sofrecomu.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: MK

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu