Usługi szyte na potrzeby klienta

DI
opublikowano: 16-09-2018, 22:00

Nowa platforma zakupowa oferuje narzędzia, które mogą być antidotum na problemy wielu e-sklepów.

Rynek usług e-commerce w Polsce rośnie rocznie w tempie ok. 20-25 proc. — najszybciej w Europie. Według raportu Interaktywnie.com wartość polskiego rynku handlu online w 2018 r. przekroczy 50 mld zł, a w 2020 r. osiągnie 70 mld zł. Sprzedaż w internecie rośnie nawet siedmiokrotnie szybciej niż handel w tradycyjnym modelu. Z tej formy robienia zakupów korzysta obecnie ok. 54 proc. polskich konsumentów, czyli ok. 15 mln osób. Polska goni resztę świata nie tylko w procentach, ale i w liczbie podmiotów trudniących się handlem internetowym. Sprzedawcy współpracujący z liderami rynku skarżą się jednak na małą elastyczność czołowych platform, wysokie koszty związane z wystawieniem towarów i rosnącymi prowizjami od transakcji. Zastrzeżenia zgłaszają też klienci, którzy oczekują prostych i szybkich ścieżek zakupowych. Dlatego część przedsiębiorców poszukuje mniejszych, wyspecjalizowanych serwisów, skupionych na kluczowych kategoriach lub decyduje się na otwarcie własnego sklepu internetowego. Dla jednych i drugich rozwiązaniem są wyspecjalizowane platformy handlowe, takie jak Arena.pl, Showroom.pl czy eMAG.pl

— Arena.pl to miejsce łączące rzetelnych sprzedawców z kupującymi szukającymi prostych i bezpiecznych zakupów. Budujemy elitarne grono sprzedawców, zapraszając do współpracy tylko cieszących się dobrą opinią. Dlatego już w pierwszym kroku sprawdzamy wiarygodność naszych partnerów, oferując współpracę tym, którzy spełniają standardy. Ścieżka weryfikacji nie jest prosta, ale konieczna, abyśmy mogli stworzyć nową jakość usług e-commerce w Polsce — opowiada Sławomir Kubicki, wiceprezes zarządu Arena.pl.

Platforma Arena.pl przejmuje obowiązki związane ze sprzedażą online oraz monitoruje i analizuje aktywności. Pozycjonuje i optymalizuje serwis w wyszukiwarce Google, zwiększając w ten sposób ruch na stronie. Zdaniem szefostwa gwarantuje wysokiej jakości hosting i bezpieczeństwo transakcji.

— Warto podkreślić, że na Arena.pl nie pobieramy opłaty za wystawienie produktów. Sprzedawcy, którzy zdecydują się na współpracę z nami i pozytywnie przejdą kwalifikację, korzystają z opcji bezpłatnego wystawienia przedmiotów. Prowizję pobieramy dopiero w momencie sprzedaży produktu i należy ona do najniższych na rynku. Dzięki współpracy z PayU możemy zaoferować partnerom dostęp do opcji odroczonych płatności, takich jak „płacę później” czy „zakupy na raty”, co, jak wynika z naszych kilkumiesięcznych obserwacji, istotnie wpływa na wzrost popytu — mówi Sławomir Kubicki. © Ⓟ

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: DI

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Puls Inwestora / Wyniki spółek / Usługi szyte na potrzeby klienta