Veracomp będzie zarabiać na TP SA

Ewa Bęczkowska
15-10-2003, 00:00

TP SA i Veracomp będą tworzyć sieć sprzedaży usług i aplikacji telekomunikacyjnych w formie pakietów produktowych.

Oferta krakowskiej spółki dystrybucyjnej Veracomp została poszerzona o wybrane usługi Telekomunikacji Polskiej, takie jak transmisja danych, głosu, wideo oraz połączenia z internetem poprzez linię analogową i cyfrową.

— Otwarcie rynku telekomunikacyjnego, wraz z członkostwem w UE, skłania Telekomunikację Polską do budowania nowych kanałów sprzedaży. Przykład operatorów GSM pokazuje, że sprzedaż pośrednia może przynosić wymierne korzyści — wyjaśnia Mariusz Kochański, dyrektor działu systemów sieciowych Veracomp.

Usługi telekomunikacyjne narodowego operatora będą oferowane samodzielnie lub w pakietach produktowych.

— Rozwiązania pakietowe usług TP są aktualnie budowane m.in. przy współpracy z firmami Asmax i D-Link.

— Propozycje pakietów produktowych i ich ceny zostaną podane w drugiej połowie października — dodaje Mariusz Kochański.

Veracomp kieruje ofertę do firm integratorskich, wdrażających systemy informatyczne i telekomunikacyjne w przedsiębiorstwach. Końcowym użytkownikiem oferowanych usług i pakietów produktowych będą firmy posiadające status tzw. klienta biznesowego TP SA.

— Zamówienie usługi internetowej bezpośrednio u integratora obsługującego firmę ma pomóc w wyborze usługi oraz systemu teleinformatycznego lub telekomunikacyjnego. Podpisanie umowy z TP SA jest kontynuacją specjalizacji w zakresie infrastruktury internetu. W ten sposób chcemy ułatwić partnerom handlowym zdobycie i utrzymanie klientów, dla których usługi telekomunikacyjne, a zwłaszcza transmisja danych i dostęp do internetu stanowią element budowanego systemu IT. Coraz częściej też klienci końcowi oczekują od naszych partnerów doradztwa przy wyborze takich usług oraz pomocy w kontaktach z operatorem podczas procesu zamawiania i aktywacji — mówi Mariusz Kochański, dyrektor działu systemów sieciowych Veracomp.

Veracomp zajmie się rekrutacją oraz szkoleniem partnerów handlowych TP — czyli firm sprzedających do klientów końcowych. Status partnera handlowego Telekomunikacji Polskiej będzie przyznawany po pozytywnym zaliczeniu testu przez przedstawicieli handlowych oraz inżynierów wsparcia technicznego firmy, która do tego aspiruje. Firmy, które wykorzystają w swoich systemach usługi Telekomunikacji, będą otrzymywać wynagrodzenie prowizyjne od operatora za każdą aktywowaną usługę.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Ewa Bęczkowska

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Innowacji / Technologie / Veracomp będzie zarabiać na TP SA