Polski start-up Vintom dostał szansę zaprezentowania światu swojej technologii, zwiększającej zaangażowanie odbiorów treści wideo w internecie. Firma wzięła udział w konferencji Web Summit 2014, organizowanej w Dublinie, a skupiającej międzynarodowe start-upy technologiczne.
Wystąpiła z narzędziem, które za pośrednictwem specjalnej„nakładki” pozwala dodać do filmów zamieszczanych na firmowej stronie internetowej lub w serwisie YouTube dodatkową treść i zaplanować określoną akcję marketingową, np.: „kup teraz”, „zostaw swój e-mail”, „udostępnij ten film”, „polub profil na Facebooku”, „zapisz się na newsletter”, „umów się na spotkanie”. Firmie udało się już wcześniej nawiązać współpracę z agencją Laurens Coster, tworzącą spersonalizowane kampanie marketingowe. W Polsce narzędzie Vintom wypróbowały też firmy PwC, Asus, Bosch.
Właściciele spółki niedawno wrócili też ze Stanów Zjednoczonych, gdzie szukali nowych kontaktów biznesowych i inwestorskich. Start- -up był jednym z uczestników programu „Ready to Go”, realizowanego przez ogólnopolską sieć akceleratorów biznesu Business Link. Wyjazdy mają pomóc zespołowi we wprowadzeniu biznesu na rynki zagraniczne. Firma jest też otwarta na współpracę z inwestorami. Dodatkowy kapitał jest jej potrzebny do realizacji planów rozwoju biznesu i zagranicznej ekspansji.