Volkswagen wiąże się z Amazonem

opublikowano: 27-03-2019, 10:02

Szef Volkswagena Herbert Diess otwiera się na nowe możliwości zwiększenia sprzedaży nawiązując współpracę z Amazonem, informuje "Süddeutsche Zeitung".

Grupa Volkswagen może nawiązać daleko idące partnerstwo z Amazon. Według "Süddeutsche Zeitung", internetowy serwis pomoże producentowi aut zwiększyć wydajność fabryk.

Herbert Diess
Zobacz więcej

Herbert Diess fot. Bloomberg

Amazon posiada jedną z najpotężniejszych technologii chmury obliczeniowej na świecie. Pozwala to na łączenie serwerów z różnych części świata i centralne przetwarzanie przechowywanych tam danych. VW najwyraźniej chce teraz również wykorzystać ten potencjał, by poprawić swoją wydajność.

Fabryki VW na całym świecie pracują obecnie z różnymi systemami oprogramowania, co utrudnia ich współpracę i nadzór. Sieci dostawców również współpracują z różnymi systemami. Siedziba główna w Wolfsburgu ma zatem trudności w śledzeniu bieżących dostaw, stanu linii montażowych i wszelkich problemów na stanowiskach pracy.

Dyrektor VW Herbert Diess wyznaczył ostatnio cel, zgodnie z którym do 2025 r. zakłady grupy mają być o jedną trzecią bardziej wydajne. W 122 fabrykach na całym świecie koncern skupia produkcję marek Audi, Lamborghini, Skoda, Scania i VW.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy