Ważne dane

GRA
opublikowano: 26-05-2010, 00:00

12

Tyle zastrzeżeń do reklam promujących produkty banków i funduszy inwestycyjnych zgłosiła w ubiegłym roku Komisja Nadzoru Finansowego. To o połowę mniej niż w 2008 r.

— To oznacza, że nasza polityka przynosi efekty, a praktyki instytucji się poprawiły — mówi Iwona Torzewska, dyrektor departamentu ochrony klientów w Komisji Nadzoru Finansowego.

Wciąż jednak jest co robić. Przede wszystkim — edukować klientów.

— Klienci usług finansowych niechętnie czytają umowy i mają z tym trudności — podkreśla Iwona Torzewska.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: GRA

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu