Kolejna grupa firm z Tajwanu chce w Polsce sprzedawać, a kilka zatrudni przedstawicieli. Są wśród nich producenci: soczewek kontaktowych, urządzeń do lokalizacji pojazdów za pomocą GPS, rozwiązań do zarządzania flotą, oświetlenia samochodowego, ekologicznych produktów do pielęgnacji włosów, oświetlania LED czy modułów solarnych.
— Dla zainteresowanych możemy zorganizować spotkanie w postaci konferencji wideo. Od strony technicznej wygląda to tak: firma tajwańska zwykle korzysta z przekazu w siedzibie naszej centrali lub jednym z naszych biur na Tajwanie. Polski przedsiębiorca może przyjść do naszego przedstawicielstwa w Warszawie lub po ściągnięciu i zainstalowaniu oprogramowania, pozostać u siebie. Dla jednej polskiej firmy możemy umówić kilka spotkań z różnymi przedsiębiorstwami tajwańskimi — mówi Paweł Kotański z TAITRA, tajwańskiej rządowej agencji bezpłatnie kojarzącej firmy.