Wektory

Marek Józefiak. Jak działa Telekomunikacja Polska, każdy — no może prawie każdy korzystający z jej usług — widzi, słyszy i czuje (w kieszeni). Nie każdy wie, a raczej prawie nikt nie wie, dlaczego znana i skutecznie promowana przez Wojciecha Manna Idea zmienia się w Orange. Ale znowu: każdy widzi, że najdłuższe, najcieplejsze i najsympatyczniejsze reklamy telewizyjne są emitowane właśnie z tej okazji. No cóż, nie samą kasą człowiek żyje.

book icon
Artykuł dostępny tylko dla naszych subskrybentów

Zyskaj wiedzę, oszczędź czas

Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie Subskrypcja PB
Premium Offer
Poznaj „PB”
79 zł 7,90 zł / miesiąc
przez pierwsze 3 miesiące
Chcesz nas lepiej poznać? Wypróbuj dostęp do pb.pl przez trzy miesiące w promocyjnej cenie!
WYBIERZ
Rabat 30%
Premium Offer
„PB" NA 12 MIESIĘCY
663 zł / rok
Skorzystaj z 30% rabatu
Zapłać raz i czytaj nasze treści bez ograniczeń przez cały rok. Zaoszczędzisz 285 zł.
WYBIERZ