Wektory

Piotr Gaweł. Prawie rok zajęło wiceprezesowi TVP ds. marketingu i reklamy wyciąganie kota z worka, jakim okazały się poczynione przez poprzedni zarząd zakupy, wielu w ciemno, programów od CBS Paramount. Po trudnych negocjacjach (kontrakt to kontrakt — a tego Amerykanie przypilnowali) udało się programy, których i tak byśmy nigdy nie obejrzeli — ale za nie zapłacili — ze względu na zawarte w nich treści, wymienić na popularne seriale i klasykę filmową. Telewizja zyskała kilkadziesiąt milionów, a my — ciekawe filmy.

book icon
Artykuł dostępny tylko dla naszych subskrybentów

Zyskaj wiedzę, oszczędź czas

Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie Subskrypcja PB
Premium Offer
Poznaj „PB”
79 zł 7,90 zł / miesiąc
przez pierwsze 3 miesiące
Chcesz nas lepiej poznać? Wypróbuj dostęp do pb.pl przez trzy miesiące w promocyjnej cenie!
WYBIERZ
Rabat 30%
Premium Offer
„PB" NA 12 MIESIĘCY
663 zł / rok
Skorzystaj z 30% rabatu
Zapłać raz i czytaj nasze treści bez ograniczeń przez cały rok. Zaoszczędzisz 285 zł.
WYBIERZ