Wektory

JAZ
opublikowano: 09-09-2011, 00:00

w górę

Tomasz Suchański

Szef Biedronki pozbywa się stereotypu, że klienci tej sieci są ubodzy. Podczas Forum Ekonomicznego, którego uczestnicy sytuowani są nieźle, od lat promowały się koncerny paliwowe, banki czy sektor IT, branża spożywcza zaś oferowała napoje i cukierki. W tym roku mocnym wejściem promocyjnym na krynicki deptak Biedronka dołączyła do tradycyjnych potentatów.

w gÓrĘ

Województwo małopolskie

Dwa lata temu Forum Ekonomiczne w Krynicy-Zdroju doszło do bariery wydolności organizacyjnej i realnie zaistniała groźba przeniesienia go do Sopotu. Na szczęście małopolski samorząd podjął patriotyczną decyzję o zaangażowaniu się i impreza odżyła. Na deptaku pierwszy raz wyrósł elegancki Dom Forum. Służy przez trzy dni, ale montowany był… półtora miesiąca.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: JAZ

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu