Wiedza i Życie ma nowy layout

Małgorzata Zgutka
24-01-2002, 00:00

Przeobrażenie przechodzi miesięcznik „Wiedza i Życie”. Zmieniła się jego szata graficzna i sposób łamania. Pismo ma teraz krótkie teksty i na jego łamach pojawia się więcej zdjęć. Dzięki temu stało się dynamiczniejsze. Poza tym odświeżono logo i okładkę gazety. Zmianom towarzyszyć będzie kampania reklamowa, która rozpocznie się na początku lutego. Jej koszt wyniesie około 600 tys. zł. Pomysłodawcą kampanii jest dział promocji Prószyńskiego, a jej kreację stworzyła firma Line Arts.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Małgorzata Zgutka

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Puls Firmy / Wiedza i Życie ma nowy layout