Wiedza i Życie ma nowy layout

Przeobrażenie przechodzi miesięcznik „Wiedza i Życie”. Zmieniła się jego szata graficzna i sposób łamania. Pismo ma teraz krótkie teksty i na jego łamach pojawia się więcej zdjęć. Dzięki temu stało się dynamiczniejsze. Poza tym odświeżono logo i okładkę gazety. Zmianom towarzyszyć będzie kampania reklamowa, która rozpocznie się na początku lutego. Jej koszt wyniesie około 600 tys. zł. Pomysłodawcą kampanii jest dział promocji Prószyńskiego, a jej kreację stworzyła firma Line Arts.

book icon
Artykuł dostępny tylko dla naszych subskrybentów

Zyskaj wiedzę, oszczędź czas

Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie Subskrypcja PB
Premium Offer
Poznaj „PB”
79 zł 7,90 zł / miesiąc
przez pierwsze 3 miesiące
Chcesz nas lepiej poznać? Wypróbuj dostęp do pb.pl przez trzy miesiące w promocyjnej cenie!
WYBIERZ
Rabat 30%
Basic Offer
„PB" NA 12 MIESIĘCY
663 zł / rok
Skorzystaj z 30% rabatu
Zapłać raz i czytaj nasze treści bez ograniczeń przez cały rok. Zaoszczędzisz 285 zł.
WYBIERZ