80 proc. kupujących chce, by dostarczaniem przesyłek zajęły się drony lub pojazdy samoprowadzące. 81 proc. nad kontakt z doradcą przedkłada interakcje z czatbotem (program komputerowy). 78 proc. spodziewa się ulepszonych aplikacji wirtualnych i narzędzi klasy mixed reality, umożliwiających dokładne obejrzenie produktu (np. jak kurtka będzie wyglądać na nabywcy lub czy stół będzie pasować do salonu). Im młodsi respondenci, tym większa otwartość na nowe technologie w handlu. Jest tylko jeden haczyk: rozwiązania cyfrowe powinny działać dyskretnie, w tle — w przeciwnym razie zostaną uznane za narzędzia inwigilacji i manipulacji. Potrzeba analityki biznesowej, aby wiedzieć, jak bardzo można wnikać w prywatność konsumenta.
56 proc. - taki odsetek konsumentów oczekuje, że już w 2025 r. będą odwiedzać odległe miejsca lub uczestniczyć w wydarzeniach rozrywkowych za pośrednictwem technologii mixed reality.