Wojenny hit Activision Blizzard

OSZ
20-11-2012, 00:00

GRY KOMPUTEROWE

Sieć sklepów GameStop w jeden dzień sprzedała milion egzemplarzy nowej gry „Call of Duty: Black Ops II”. Tym samym sieć, która posiada sklepy w USA, Kanadzie, Australii i Europie, pobiła rekord sprzedaży.

Michael Olson, analityk z Piper Jaffray, twierdzi, że w ciągu 24 godzin w samych tylko USA i Wielkiej Brytanii producent, czyli potentat branży, firma Activision Blizzard, mógł sprzedać 6,5-7,2 mln egzemplarzy najnowszego tytułu. Jego zdaniem, pierwsza doba jest kluczowa dla sprzedaży gry, gdyż odpowiada nawet za 25-35 proc. całej sprzedaży do grudnia.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: OSZ

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Po godzinach / Wojenny hit Activision Blizzard