Punktem wyjścia naszych działań są produkty dopasowane do wymagań współczesnych konsumentów — chcących żyć wygodnie, ale jednocześnie świadomych wyzwań środowiskowych, z jakimi obecnie się mierzymy. Naszym priorytetem jest to, aby proponowane przez nas rozwiązania technologiczne rzeczywiście wspierały środowisko, np. odświeżenie kilograma delikatnej odzieży przy użyciu programu SteamCare pozwala zaoszczędzić 40 litrów wody w porównaniu z standardowym programem ich prania.
Wspieramy modę cyrkularną. Ta filozofia jest nam bardzo bliska. W naszych kampaniach podkreślamy ważność wyborów konsumenckich i inspirujemy do zakupu dobrej jakości ubrań, a następnie dostarczamy konsumentom wiedzę i narzędzia, które pozwalają nosić zakupione ubrania przez lata. Umiejętność czytania metek i znajomość zasad pielęgnacji poszczególnych tkanin sprawia, że zakupione ubrania w niezmienionej formie mogą pozostać w naszych szafach przez lata, a następnie służyć innym.
Zachęcamy naszych konsumentów nie tylko do planowania zakupów ubrań według konceptu szafy kapsułowej, ale także do wprowadzania odzieży, która nie jest już przez nich używana, do tzw. drugiego obiegu. Ponadto zachęcamy do zakupów ubrań używanych.
Obecnie, wspólnie z Ubraniami do Oddania, pracujemy nad butikiem cyrkularnym, który będzie wcielał ideę mody cyrkularnej w życie. Celem butiku jest nadanie ubraniom, dla których nie ma już miejsca w naszych szafach, drugiego życia. Butik to również centrum edukacyjne — będzie zawierać informacje o tym, jak planować zawartość swojej szafy, a także w jaki sposób dbać o ubrania, aby służyły nam jak najdłużej. Kupując ubrania z naszego butiku, nasi konsumenci będą mogli także wesprzeć wybraną organizację pozarządową.