Wszystko na opak

„Ozon” chce konkurować z istniejącymi tygodnikami. Pomysł? Zrobić wszystko inaczej niż konkurenci. Nie będzie więc działów krajowego i zagranicznego, będą — Twarze tygodnia, Spięcie i Życie. A także: Zyski (zamiast Biznesu czy Ekonomii) oraz Odkrycia (zamiast Nauki). Inny jest nawet papier, na którym drukowane jest pismo. Czy to zagra? Zdecyduje rynek.

book icon
Artykuł dostępny tylko dla naszych subskrybentów

Zyskaj wiedzę, oszczędź czas

Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie Subskrypcja PB
Premium Offer
Poznaj „PB”
79 zł 5 zł / miesiąc
przez pierwsze dwa miesiące
później cena wynosi 79 zł miesięcznie
Cały artykuł mogą przeczytać tylko nasi subskrybenci. Tylko teraz dostęp w promocyjnej cenie.
WYBIERZ
Rabat 30%
Basic Offer
„PB" NA 12 MIESIĘCY
663 zł / rok
Skorzystaj z 30% rabatu
Zapłać raz i czytaj nasze treści bez ograniczeń przez cały rok. Zaoszczędzisz 285 zł.
WYBIERZ