Wybieramy guru

Przemek Barankiewicz.Tadeusz Markiewicz
opublikowano: 05-10-2009, 00:00

Postawiliśmy przed sobą i przed Wami niełatwe zadanie. Wierzymy jednak, że z Waszą pomocą damy sobie z nim radę. Szukamy guru dla inwestorów z warszawskiego parkietu. Zadanie jest karkołomne, bo niełatwo jest wskazywać autorytety w trudnych czasach dla giełdy i gospodarki. Bo przecież te, które kiedyś jaśniały na kapitałowym firmamencie, mocno zbladły. Tak jak Alan Greenspan, któremu niemal na ślepo ufali inwestorzy. Jakim musiała być dla nich szokiem jego publiczna ekspiacja, która podważyła wiarę w nieomylność byłego szefa Fed.

Wierzymy jednak, że wśród osób związanych z warszawskim parkietem znajdziemy taką, której będziemy mogli przyznać tytuł guru. A zatem komu wierzycie? Czyimi wskazówkami się kierujecie, podejmując decyzje inwestycyjne? Czy jest to analityk, zarządzający, urzędnik, prezes giełdowej spółki, a może szanowany i elokwentny członek rady nadzorczej?

Decyzja w tej sprawie należy wyłącznie do Was, czytelnicy "Pulsu Biznesu" oraz użytkownicy portalu pb.pl. I to w 100 proc. To od Was zależą kandydatury. Już dziś zapraszamy do przygotowania pisemnej rekomendacji dla osoby, której najbardziej ufacie. Za najciekawsze, najlepiej uzasadnione rekomendacje Komitet Inwestycyjny "PB" przyzna atrakcyjne nagrody —10 książek o światowych guru giełd. Wszystkie zgłoszenia zostaną uhonorowane miesięczną, elektroniczną, bezpłatną prenumeratą "Pulsu Biznesu". Wasze zgłoszenia (maksymalnie 1000 znaków) będziemy przyjmować pod adresem guru@pb.pl. Zbieramy je przez dwa tygodnie.

Na podstawie Waszych rekomendacji przygotujemy listę nazwisk, które zostaną opublikowane na stronie guru.pb.pl. To tam internauci będą mogli dokonywać wyboru. Głosowanie zostanie podzielone na dwie części. Przez dwa tygodnie będziecie mogli wybierać spośród wszystkich zgłoszonych przez Was nazwisk. Potem do wielkiego finału zakwalifikują się dwie kandydatury, które zyskały największą liczbę głosów. Tylko jedna z tych dwóch osób otrzyma tytuł guru. Jej wybór znajduje się w Waszych rękach. Zapraszamy do udziału!

Zdrowy Biznes
Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi wpływu pandemii koronawirusa na biznes oraz programów pomocowych
ZAPISZ MNIE
×
Zdrowy Biznes
autor: Katarzyna Latek
Wysyłany nieregularnie
Katarzyna Latek
Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi wpływu pandemii koronawirusa na biznes oraz programów pomocowych
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Przemek Barankiewicz.Tadeusz Markiewicz

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane