Arkadiusz Weremczuk, czyli Arkadius, zaprezentował w Warszawie kolekcję United States of Mind, którą dotychczas widział tylko Londyn.
Stroje Arkadiusa, skąpo przyodziewające zgrabne modelki, zasługują na miano Stanów Zjednoczonych nie tylko Umysłu, ale i Ciała. Najnowsza kolekcja jest wynikiem refleksji projektanta nad... sytuacją polityczną na świecie. Jej lejtmotywem stała się flaga amerykańska, poprzetykana gwiazdą Dawida — ale ponieważ prezentacji towarzyszyła muzyka arabska, całość zachowała jaką taką równowagę.
Suknia, otwierająca pokaz w budynku Metropolitan, utrzymana w czarnej kolorystyce ze srebrnymi dodatkami, zainspirowana została nową butelką wódki Wyborowa (której premiera zaplanowana jest na maj). Wyborowa niedawno wybrała Arkadiusa na swojego ambasadora. Obie marki są przykładami światowego sukcesu firm z polskim rodowodem.
Goście pokazu życzyli wyborowej parze wszystkiego najlepszego na nowej drodze rynkowego życia.
