4 grudnia 2020, kilka dni przed premierą „Cyberpunka”, kurs spółki wywindowano do 443 zł. W środę 31 marca spadł do 190 zł, poziomu najniższego od dwóch lat. Choć oczekiwania, związane ze strategię nie były wygórowane, to i tak jej założenia okazały się rozczarowujące. W ślad za tym swoje prognozy i – w konsekwencji – ceny docelowe tną analitycy.
Matthew Walker z Credit Suisse obniżył rekomendację do „niedoważaj” z neutralnie, a cenę docelową do 155 zł. Do tej pory cena docelowa wynosiła 400 zł, ale obliczono ją jeszcze przed nieudaną premierą „Cyberpunka”. Zmianę nastawienia analityk tłumaczy bardziej ostrożnym podejściem do potencjału sprzedażowego gry. O 84 proc. ściął prognozę przychodów, jakie w 2023 r. miałaby przynieść wersja dla wielu graczy, nie zakłada też, by spółka osiągnęła jakiekolwiek wpływy z dodatków do gry (tzw. DLC). W przeddzień publikacji strategii pojawiały się spekulacje, że kilka DLC będzie płatnych, ale zarząd nie przedstawił w tej kwestii żadnych konkretów. Matthew Walker obniżył prognozę sprzedaży „Cyberpunka” w 2020 r. do 13,7 mln z 19 mln (w dniu premiery sprzedało się 13 mln sztuk), a w 2021 r. do 8,6 z 16 mln.
Nick Depmpsey z Barclaysa zaledwie kilka dni po obniżce wyceny do 185 zł ściął ją ponownie – tym razem do 165 zł. Jego rekomendacja do „niedoważaj”, a uzasadnienie to fakt, że zarząd nie ma w planach oddzielnej wersji online „Cyberpunka”. Skutkuje to znaczącym ograniczeniem przychodów w 2023 r. i niepewnością co do tego, kiedy dojdzie do ponownego skoku sprzedaży. Nick Dempsey nie spodziewa się ponadto, by „Wiedźmin 4” powstał wcześniej niż w 2026 r. (zakładał do tej pory, że będzie to w 2025 r.), a nowy „Cyberpunk” w 2029 r.
Emil Popławski, analityk Erste, który od pewnego czasu utrzymuje rekomendację „sprzedaj” z ceną docelową 177,7 zł, strategię uważa za rozczarowującą. Nie wyklucza, że raport za I kwartał może być następnym ciosem dla notowań, ponieważ bieżące dane z platformy Steam nie pokazują, by gra była takim bestsellerem, jakiego oczekiwali inwestorzy. Wolumen sprzedaży w I kwartale poniżej 2 mln sztuk będzie jego zdaniem przyczynkiem do kolejnych obniżek wycen przez analityków. Specjalista nie spodziewa się też, by „Cyberpunk” wrócił do sklepu Play Station Store (został z niego wycofany krótko po premierze z powodu niezadowalającej jakości) po ostatniej puli poprawek (tzw. patchu 1.2), ponieważ z opinii graczy wynika, że wciąż pojawiają się tzw. bugi, które utrudniają rozgrywkę.
