Markę Xiaomi zobaczymy podczas wszystkich meczów Plus Ligi, Tauron Ligi, Tauron 1. Ligi, a także przy Tauron Pucharach Polski, meczach o Superpuchar, PreZero Grand Prix oraz mistrzostwach Polski Oldboyów.
– Podpisanie umowy z firmą Xiaomi jest niewątpliwie sukcesem całej polskiej siatkówki. Zainteresowanie potężnej, globalnej firmy świadczy o sile naszej dyscypliny – mówi Jacek Kasprzyk, prezes Polskiego Związku Piłki Siatkowej.

Z nieoficjalnych informacji “PB” wynika, że wejście Chińczyków na polskie parkiety jest mocno wspierane przez Grupę Polsat. Można spodziewać się nowinek technologicznych wynikających ze współpracy Polsatu, Plusa i Xiaomi.
– Jest nam niezmiernie miło, że możemy wesprzeć kolejny projekt sportowy. Siatkówka jest dyscypliną drużynową, w której jako kraj osiągamy znaczące sukcesy. Jestem pewien, że nasza współpraca nie tylko przyczyni się do dalszej promocji dyscypliny, ale też zaowocuje licznymi ciekawymi projektami – stwierdza Łukasz Bieniek, Deputy Country Manager Xiaomi Polska.
Poza ekspozycją marki Xiaomi w rozgrywkach, którymi zarządza PLS, dwuletnia umowa obejmować będzie również wsparcie technologiczne partnera. Produkty Xiaomi trafią nie tylko do warszawskiej centrali, ale także do pozostałych ośrodków w całej Polsce.
To nie pierwszy projekt sportowy, w który marka Xiaomi postanowiła zainwestować. Od lutego jej ambasadorką jest Iga Świątek. Zwyciężczyni zeszłorocznego Rolanda Garrosa, obecnie 8. rakieta świata według rankingu WTA.
A kto jeszcze związany jest z siatkarską rodzinę? Głównymi sponsorami Polskiego Związku Piłki Siatkowej są PKN Orlen i Plus. Swojego wsparcia udzielają również Adidas, Betclic czy Blachy Pruszyński.
A na jakie firmy mogą liczyć największe polskie kluby? Aktualny mistrz Plus Ligi finansowany jest przez Jastrzębską Spółkę Węglową, natomiast głównym sponsorem drużyny ZAKSA Kędzierzyn-Koźle, która w ubiegłym sezonie została najlepszym klubem w Europie, jest Grupa Azoty.