— Aby nie dopuścić do całkowitego załamania sektora motoryzacyjnego, postanowiliśmy ruszyć z akcją, która pomoże wielu firmom dotrzeć do większego grona odbiorców i poprawić sytuację ekonomiczną tych firm. Uruchomiliśmy możliwość darmowej reklamy w aplikacji Yanosik dla wszystkich salonów samochodowych położonych na terenie kraju — mówi Mirosław Klocek z działu reklamy Yanosika, aplikacji rozwijanej przez spółkę informatyczną Neptis.
Firmy zainteresowane takim wsparciem otrzymają dostęp do reklam, które wyświetlą się kierowcom przejeżdżającym w promieniu 500 metrów od danej lokalizacji. Yanosik chwali się, że ma 1,6 mln unikalnych użytkowników miesięcznie. Akcja potrwa do końca maja.
— Łączna wartość takiej reklamy dla wszystkich salonów motoryzacyjnych może wynieść 1,5 mln zł. Liczymy, że nasz wkład w ratowanie sytuacji finansowej w branży motoryzacyjnej wpłynie na jej pobudzenie — twierdzi Mirosław Klocek.