Yosh.pl dostał wsparcie funduszy

Wyszukiwarką modową, gromadzącą ofertę wielu e-sklepów, zainteresowali się inwestorzy — WinQbator i WinVentures.

Platforma modowa Yosh.pl, stworzona przez Katarzynę Dorsey i Magdalenę Kropaczek-Ciaś, wcześniej związane z branżą marketingową i reklamową, trafiła pod skrzydła inwestorów.

Projektem zainteresował się WinQbator, czyli fundusz zalążkowy, realizujący program Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (dokapitalizowany w ramach Działania 3.1 „Inicjowanie działalnościinnowacyjnej” Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka). W tym układzie koinwestorem został fundusz WinVentures (stworzony we współpracy z Krajowym Funduszem Kapitałowym).

— Naszą intencją jest zbudowanie silnego i wyróżniającego się portalu modowego, który ma szansę wpłynąć na zwyczaje zakupowe użytkowników internetu i stać się liderem w tym segmencie internetu — zapowiada Małgorzata Walczak, zarządzająca WinVentures. Yosh.pl jest internetową wyszukiwarką dedykowaną modzie i skupiającą ofertę wielu sklepów internetowych, zarówno polskich, jak i zagranicznych.

Portal, dzięki zaangażowaniuze strony inwestorów, będzie rozwijany. Ma ułatwiać dokonywanie zakupów online, zwłaszcza za sprawą narzędzi umożliwiających personalizację oferty. Rozbudowa serwisu będzie realizowana na podstawie nurtu „customer centric marketing”, w myśl którego budowanie satysfakcji i długoterminowych relacji z klientem odbywa się z uwzględnieniem jego zidentyfikowanych potrzeb.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Anna Bełcik

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Firmy / Yosh.pl dostał wsparcie funduszy