Z salonu RTV do mobilnego biznesu

Mirosław Konkel
20-02-2018, 22:00

Nowak woli swoje gadżety niż te, które daje mu firma. Ale cyfrowa transformacja obejmie niedługo także jego pracę.

Do 2025 r. liczba osobistych inteligentnych urządzeń osiągnie wartość 40 mld USD, a 90 proc. z nich będzie wyposażonych w zaawansowanego technologicznie asystenta. Wiele gospodarstw domowych zainwestuje w robota. Rozwój technologii informacyjno-komunikacyjnych stworzy rynek cyfrowej transformacji wart 23 bln USD — mówił podczas tegorocznych targów Mobile World Congress w Barcelonie Ryan Ding, dyrektor wykonawczy Huawei.

Za elektroniką konsumencką powinna nadążać digitalizacja firm. Tymczasem pod względem zaawansowania technologicznego prywatne rozwiązania pracowników nierzadko przewyższają narzędzia służbowe. Według Marka Kobielskiego, prezesa Dimension Data, cechą wspólną produktów biznesowych i tych dla Nowaka jest mobilność. To ona nadaje ton transformacji cyfrowej miejsca pracy.

— Z naszego międzynarodowego raportu wynika, że 64 proc. firm stosuje analitykę do poprawy obsługi klientów, a 62 proc. w najbliższych kwartałach wdroży takie nowinki jak wirtualny doradca. Nawet jeśli zachodnie spółki zrobią to wcześniej, zmiana nie ominie również Polski — podkreśla Marek Kobielski.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Mirosław Konkel

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / Z salonu RTV do mobilnego biznesu