Czytasz dzięki

Żabka ceni profesjonalizm

Jolanta Bańczerowska, członek zarządu firmy Żabka Polska
opublikowano: 08-07-2020, 22:00

Żabka Polska, właściciel największej sieci convenience w Europie, osiąga sukcesy, tworząc przyjazne i wolne od dyskryminacji środowisko pracy.

Organizacja skutecznie wykorzystuje potencjał, wiedzę oraz doświadczenie i kobiet, i mężczyzn. Nikogo nie faworyzuje. Bo firmy, które wspierają różnorodność płci w zespołach, są kompletne i dojrzałe. Taka filozofia jest bliska również mnie — w pracy nie myślę o rolach dla kobiet i mężczyzn. Po prostu doceniam profesjonalizm. Uważam, że aby osiągnąć sukces zawodowy, należy wyłączyć myślenie o sobie w kategoriach płci, wykorzystywać swoje umiejętności, skupić się na celu i do niego dążyć.

Oczywiście jestem świadoma, że współczesne kobiety mają wysokie kompetencje, stanowią coraz silniejszą reprezentację w branżach do niedawna uznawanych za typowo męskie, chcą osiągać sukcesy w życiu zawodowym. To część szerszej zmiany zachodzącej na całym świecie — widać ją np. w badaniach nad kierunkami studiów wybieranych przez kobiety czy w statystykach pracowniczych.

Wyjątkową wartością kobiet na rynku pracy jest elastyczność i chęć uczenia się. Potrafimy się zajmować wieloma tematami jednocześnie, co jest ważne szczególnie w dynamicznym środowisku zawodowym. Umiemy także spojrzeć na sprawy gospodarskim okiem i przykładamy wagę do detali. To nie przypadek, że w Żabce ponad 70 proc. franczyzobiorców to kobiety, które doskonale radzą sobie z prowadzeniem sklepu, zachowaniem wysokiego poziomu i jakością obsługi klientów. Kobiety wnoszą ciepło i empatię do środowiska zawodowego, cechuje je również kreatywność przejawiająca się na wielu płaszczyznach. Te cechy są atutami kobiet zarówno w roli pracowników, jak i szefów.

W naszej firmie zapewniamy środowisko pracy wspierające pracowników niezależnie od płci. Dzięki takiemu podejściu jesteśmy wszyscy zmotywowani, aby osiągać jeszcze lepsze wyniki. Wprowadzamy udoskonalenia, dostosowując naszą organizację do potrzeb jej pracowników, franczyzobiorców i klientów. Jesteśmy w stanie kreować trendy, a nie tylko za nimi podążać.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Jolanta Bańczerowska, członek zarządu firmy Żabka Polska

Polecane