Zachęta w pakiecie

DI
31-10-2012, 00:00

MOtywy korzystania z leasingu

Korzystne usługi dodatkowe to, w ocenie polskich firm, jeden z podstawowych motywów korzystania z leasingu. Wybiera je ponad połowa (54 proc.) leasingobiorców z sektora MSP — wynika z badania przeprowadzonego przez Homo Homini na zlecenie BZ WBK Leasing.

W pakiecie z finansowaniem auta firmowego co trzeci przedsiębiorca (32 proc.) decyduje się na ubezpieczenie, 13 proc. wybiera kartę paliwową, a 9 proc. usługi serwisów samochodowych. Każdy przedsiębiorca, który skorzystał z ubezpieczenia leasingowanego samochodu, wykupił pakiet OC/AC.

Do tego ponad 40 proc. leasingobiorców zdecydowało się na assistance.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: DI

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Firmy / Zachęta w pakiecie