Zakupy i praca

Magdalena Krukowska
27-03-2006, 00:00

Firmy produkujące lub sprzedające polskie produkty, mają szansę na dodatkową promocję.

W kwietniu rusza trzecia edycja akcji „Kupując polskie produkty — dajesz pracę”.

— Ma skłonić konsumentów do nabywania rodzimych towarów i podnieść ich świadomość tego, jak istotny dla gospodarki i liczby miejsc pracy w Polsce jest wybór produktu podczas zakupów — mówi Jakub Marczyński, przedstawiciel Fundacji Dajesz Pracę PL, organizatora akcji.

Firmy mogą otrzymać prawo do używania znaku „Dajesz pracę”, jeśli co najmniej 51 proc. kosztów produkcji ponoszą w Polsce. W pierwszej edycji akcji średni wzrost sprzedaży polskich produktów wyniósł około 45 proc. W drugiej, w przypadku niektórych towarów, prawie 100 proc. Ale nie chodzi tylko o sprzedaż.

— To też kampania wizerunkowa, która ma poprawić relacje z konsumentami i dystrybutorami — mówi Dorota Krąkowska, szef marketingu w firmie Paola, która rok temu uczestniczyła w akcji.

Za udział w akcji, która potrwa do 17 maja i zostanie powtórzona jesienią, trzeba zapłacić organizatorowi od 1,5 tys. do 2 tys. zł.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Magdalena Krukowska

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Firmy / Zakupy i praca